so sweet


Ahad, 8 Mei 2011

AKU BENCI BILA TERASA RINDU

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Beginikah rasa seksa perpisahan
Sungguh seksa hidup berasingan

Terlintas di fikiran untuk meminggirkan saja
Semua pencarian di sini
Tetapi ini sebahagian dari pengorbanan
Bekalan andainya hari sukar mencabar

arghhhh….aku x suka bila rasa rindu menguasai….x suka x suka x suka….kenapa harus berlaku kepada aku..aku kan gadis molek..mana boleh rindu……demmm….bila la perasaan ni nak pergi….aku benci kau wahai RINDU…..pergi la kau jauh-jauh..
korang pernah tak rasa rindu giler-giler???? tak kira lah kat makwe ke pakwe ke mekwa ker???? pernah tak….?? apa yg korang buat bila terasa rindu ni..ke korang tgk gambar org yg korang rindu???
entah apa yg ter tranformasi dalam diri aku sepanjang tahun 2011 nih….aku rasa belum pernah lagi aku gila rindu macam ni…adoiii..sakitnya hidup..perit bila deman rindu melanda…kalau deman rindu kat family biasa kan..ni kat org lain..kat org yg kita sayang…dan apa yg perit lagi bila org yg kita rindu tu bukan hak milik kita..dalam kata lain dia tu tak suka kita….sungguh seksa rasanya…
aku x nak rindu weh..tolongggg..macam mana ni….rasa macam nak jer buang dia dari hidup aku..tapi aku tak mampu….
hahah..macam mana penangan rindu korang?? ada sehebat aku x???
ps: giler citer pasal rindu..menyampah mak nyah……wekkkk…!!!!

1 ulasan:

  1. jmput join
    http://sparklemaneh.blogspot.com/2011/06/contest-mata-menawan.html

    BalasPadam