so sweet


Jumaat, 24 Jun 2011

nk cite bab Ex-Boyfriend nih....

>Salam awk2 sume....aku nk cite at korang ni....bace tau....!!!.
Korang percaya tak kalau aku cakap FB ni berhantu? Betulll!! kalau tak, tak kan ade yang bercerai-berai sebab FB. Ada ke? adeeeee…klu tak de tak kan aku nak tulis cam ni kan.. Dalam kes aku plak, aku tak de lah bercerai-berai sbb aku single mingle lagi.. huaahahaha… tapi.. ex-bf aku hantar private msg daaa….
Lama dah aku kenal ex aku ni.. since dia form 4 lagi. aku plak dah lepasan SPM. Dia lewat setahun sebb die sekolah Cina so kena masuk kelas apentah tu..aku pun tak ingat dah.. Dan lama gak lah aku bercinta monyet dgn ex aku ni.. al-maklum, time aku sekolah dolu-dolu tak de nyerrrr merasa bercinta monyet. agak2 pas SPM tu masih cinta monyet ke?
Jiwang habesss…al-maklum, masih mude remaja katakan..gelak ketawa, bergurau senda, merajuk d pujuk, bermanja-manja. cewahhhh… terlebih sudahhh…well itu biasalah kan.. budak skrg ni lagi advance. Dolu-dolu mana ada handphone nak call nak sms. Paling kurang pun, klu nak call kene call telephone rumah. Lagi satu hal, mau-mau parent yang angkat..fuhhhh…misti kene interview dulu..tapi aku bernasib baik gak, sbb parent ex aku ni cool habess.. dan dah banyak kali gak lah jumpe.. ex aku je tak penah lagi jumpe parent aku.. sengal je.. huh..
2 tahun bersama mengharungi onak duri bercintan cintun zaman tok kadok, tak bermakna hingga ke akhir hayat dak? putus jugak d tgh jalan. klu tak, tak kan skrg ni die jd ex aku kan? hehe.. Kire nye tak de yang bersalah dlm hal ni, masing-masing baru bertemu buku dgn ruas, baru sedar langit itu tinggi, awan itu putih. 
Dia sibuk dgn sukan bola sepak die dan aku tak lah sibuk sangat tapi sibuk gak lah. Masing-masing baru kenal ramai orang. Bile kiteorg dah putus tu ada gak try nak return back, tapi macam tak menjadi plak. Aku dah rasa terpujuk balik, die plak wat hal. sengal betol! so, dari aku buang masa camtu baik putus je terus.
So, kite org pun putus …..dan terus lost contact sampai lah hari ni tahun ni.. die hantar msg kat FB aku. huaaahahahahahha…. apeee daa… tu yang aku tak suke letak pic aku yang comel gilerrr tu.. huaahahahaha.. sengal kan? ahhhh..tau dah ape yg korang pikirkan tu.. tak de nyerrr aku nak return back kat ex aku tu.. kalau kawan je ok kot. Tapi tak nak ah rapat sangat, just tanya kabar je ok kot. Dia ada kasi no phone die, korang rasa aku patut tak call die? kang klu aku call die tau plak no. phone aku.. tak nak ah die tau no. phone aku.. mmmmmm……

Tiada ulasan:

Catat Ulasan